sebab dah lama tak online..hari ni struggle online lama sket sebab laptop dah takde..
so saye dengan suke melawat laman sesawang nuffnang..hehe
:D
owhhh ramai jugak orang bc belog nih walaupun dah lama tak update..
terima kasih..
yela..ramai orang nak kawen ujung tahun n awal tahun nih kan...
kelaka pulak tgk referal untuk belog nih..hihihi :D
anyway terima kasih :)
p/s: to my ex rumet "Selamat Bertunang", moga berkekalan hingga ke jinjang pelamin dan bahagia ke anak cucu dan akhir hayat.. :D
p/s 2: bape hari lagi dah nak meningkat usia "muda"
Showing posts with label belog. Show all posts
Showing posts with label belog. Show all posts
Monday, January 3, 2011
Tuesday, November 16, 2010
sayang jom kawen tahun depan!
saye kembali lagiiiii...hehehe
i have been tagged by my damn hot friend, beck sayang *phheeewwwiiiitttt* to do this stuff..
what?! lets get married?
kawen ngan sape?
hahaha
jejom buat...
saye suke..saye suke..
thanks beck!
laf u moorrreeeeee!!!!
1.HOW OLD ARE U?
22 y.o..currently 274 months,or 1192 weeks,or 8346 days..
my next birthday 55 days to go! grrrr...
2)ARE U SINGLE?
hmm..single but not available..
i tengah kenal hati budi seseorang (jujur!)
*teeheee*
3)AT WHAT AGE DO YOU THINK U'LL GET MARRIED?
around 25-28 y.o
4)DO YOU THINK YOU WILL BE MARRYING THE PERSON YOU ARE WITH NOW?
of course if fate brought us together and if he is my Mr Right..
bhahahahahahaha (ops)
5)IF NOT, WHO DO YOU WANT TO MARRY?
tsk tsk tsk...mak tolong carikan ea :P
6)WHO WILL BE YOUR BRIDEMAID AND BESTMAN?
ummm...dunno yet..sape mahu??
and mahu kids yang comel-comel tolong pegang baju pastu baling-baling bunga
*sweet sangattttt*
beck mahu? thock mahu? *heeee*
7)DO YOU WANT A GARDEN OR BEACH OR TRADITIONAL WEDDING?
traditional way la..but a garden also can..hahaha
actually i want the wedding on airplane..boleh? ekekeke
8) WHERE DO YOU PLAN TO GO ON HONEYMOON?
gud question..hmmm nak pegi MOON!
*teehee*
i guess korea, italy, bali, greece or pulau dalam malaysia je.
9)HOW MANY GUEST DO YOU THINK U WILL INVITE?
how many? hmm..500++ kot..not sure yet..
makin hari makin ramai kenalan kot
10)WILL THAT INCLUDE UR 'EX'ES?
of cos..bhahaha
maybe they already married kan..
hmmmm :P
*jemput-jemput* ^_________^
11)HOW MANY LAYER OF CAKE DO YOU WANT?
i dun like cake..instead of cake i want ferrero rocher..moreeeee ferrero for my wedding!
and for layer, i want 8 layers for 8 alphabets of "i love you"
:D
12)WHEN DO YOU WANT TO GET MARRIED? MORNING OR EVENING?
morning ^______^
13)NAME THE SONG/TUNE U WOULD LIKE TO PLAY ON YOUR WEDDING DAY?
Speak now by taylor swift, selamat pengantin baru, joget jeling-menjeling and aku dan dirimu (old skul gituuuuu)
plus i nak nyanyi dengan husband macam artis
*heeeeeee*
:P
14)DO YOU PREFER FINE DINING OR JUST FORK AND SPOON? KNIFE?
fine dining lah :)
makan nasik je kan..
*cara orang melayu*
15) CHAMPAGNE OR RED WINE?
haram haram haram..
sirap kot untuk wedding day!
*ngeeeee*
16)HONEYMOON RIGHT AFTER THE WEDDING OR DAYS AFTER THE WEDDING?
right after the wedding..
riding horse go to KLIA..lengkap pakai baju pengantin lagi naik flight..bhahahaha
tipu sangat kannn..
yang penting semua berjalan lancar..
aminnn
(macam dah nak kawen dah)
17)MONEY OR HOUSEHOLD ITEMS?
2-2 pun bolehhh..
tak kisah la korang nak bagi ape :D
18)HOW MANY KID WOULD U LIKE TO HAVE?
i want two kids :)..hubby???
19)WILL YOU RECORD YOUR HONEYMOON IN DVD/CD?
oh nooo...no comment :P
20) WHOSE WEDDING PLAN U WOULD LIKE TO KNOW NEXT?
hehehe..
after dis i need to hear from u girls and it is compulsory!
nomination goes to:
miss odiey (perlu n wajib!)
miss noor azliza
miss raffisyazana
miss rubiah
miss fatin fatma
chalo-chalo~~
tq~~
...and anyone interested feel free to do so :)
p/s: nak pakai yang nih untuk kahwin kat kampung nanti..boleh? hehehehehe
*terkejut orang kampung nanti*
Saturday, October 30, 2010
header baru
ececehh..nak jugak letak entry pasal tukar header kan..
hahaha /wahaha
biase la..bile lagi kannn nak menunjuk-nunjuk... :P
sebenanrnye semangat nak tukar sebab tengok ade contest..
tapi macam tak mampu pulak nak masuk contest tuh..hehe
sori orang yang tag saye :)
busy busy busy.. :P
motif header baru adelah tak letak bende lain selain psl diri sendiri je..
/dignose perasan sikitttt
hahaha /wahaha
biase la..bile lagi kannn nak menunjuk-nunjuk... :P
sebenanrnye semangat nak tukar sebab tengok ade contest..
tapi macam tak mampu pulak nak masuk contest tuh..hehe
sori orang yang tag saye :)
busy busy busy.. :P
motif header baru adelah tak letak bende lain selain psl diri sendiri je..
/dignose perasan sikitttt
MOTIP-MOTIP nye adelah:
Selipar putih:
nana: motip selipar tuh ape?
zaza: tuh bukan ke selipar jepun
jawapan nye: saye kan pwincers..pwincers kan pakai kasut kaca la..kasut cantik2 la.. tapi saye pwincers yang pakai selipar jepun je... =)) tak lawak ekk..jangan gelak!
ayat keramat:
ayat-ayat ade lah hasil perahan otak yang tak seberapa nak ade idea nih..so itu je la yang mampu..
komen dari rakan:
nana: lil pwincers tuh besar sket dr tulisan yg lain..
ina: ok dah buat! /nobigdeal
zaza: tadi tulisan kabur..sile cuba lagi..
ina: ok..finee...dah tukar n ini hasilnye..dah mls dah tukar.. hahaha /nobigdeal
kaler:
bukan sengaja pilih hitam putih..tapi memang si penaip minat hitam putih nih..
xtawu ape warna sesuai untuk belog nih..hentam sajjooo.. :D
muka pompuan:
tuh muka pwincers di belog nih..jangan tanya la die kerabat mane..memang takdelah kann...
die just pwincers yang suka berangan2..rendah sket dari angan2 mat jenin..
diperkenalkan:
nama die nor sabarina, umo sekarang 22..muda lagi..status janda..ops..silap..dara pingitan yang masih single..student lagi oooooii.. =)) no tepon: 017-901 xpayah letak pun korang dah tawu
/hmm gile promote diri sendiri..hahahaha
sekian terima kasih
Thursday, October 14, 2010
inspira
open for booking now!!
haha macam i nih dealer kete lak kan..
dua tiga hari nih slalu nampak orang update pasal inspira..
so search la ape bnde la tuh kan..
so after checked! i knew it!
its a new model from proton..
proton inspira~
haha macam i nih dealer kete lak kan..
dua tiga hari nih slalu nampak orang update pasal inspira..
so search la ape bnde la tuh kan..
so after checked! i knew it!
its a new model from proton..
proton inspira~
Proton has unveiled that Proton Inspira will be the official name for its Proton Waja replacement model, which has until now been only referred to by its internal codename, the Proton P3-90A.
The Proton Inspira is developed from a Mitsubishi Lancer with the choice of a Mitsubishi’s 4B10 1.8 liter engine with a 5-speed manual, a Mitsubishi 4B10 1.8 liter engine with a 6-speed virtual ratio CVT gearbox, or a top of the range 2.0 liter 4B11 engine with the same CVT transmission with added steering column paddle shifters.
so people...who interested can visit proton showroom (15th-16th October)
heee~
hoho..macam dealer betol2 dah..sape2 berminat leh la search2..
kelakar gak baca comment2 kat belog yang post psl inspira nih..
ade yang agree and somehow they disagree..
p/s: tapi ade orang tuh tukar kereta and amik proton exora..
pape pun hati-hati la memandu nanti :)
Sunday, October 10, 2010
majlis menyambut menantu part 1
setelah berpenat lelah menunggu bas semalam..akhirnya sampai gak i kat kampung halaman...hehe
macam bertahun-tahun tak balik kan.. :P
anyway..thanks to odiey and nana sebab terpaksa temankan semalam..
dis mornin, sampai je depan pintu terkedu..oo ade pelamin ke..
okkk..sangat aku kurang mengetahui ape plan di rumah..hahaha
then pagi tuh jugak aku terus bekerja and smpai sekarang belum tido..
dah la takut nak tido dalam bas..sebab driver bawak laju and agak menakutkan..
ok..redha lagi sebab niat nak tido terpaksa dimakruhkan..hehe
sampai petang buat keje..mata berat sebab pakai contact lens...
nak buang sangat malas..
so bertahannn...
sesi bergambar jugak dimulakan rite away after pengantin dah abis makan..
fyi~ hahaha bajet gile ayat.. meja pengantin adelah hasil kreatif i and kak su (my cousin)..
hehehe..
bangga2 :P
below are the pics kat lam umah..
dis is pelamin :P
meliplap liplap if u olz tgk real..
ikan masak 3 rasa kot..by kak su :)
ayam berempah..
sotong guring kunyit..sedap3
goreng bertingkat-tingkat dicucuk-cucuk..
xsempat nak makan T_T
ape namenye ye kawan-kawan?
saye rasmi doluuuu!!
hip hip hooray! :P
(harap maaf jikalau gamba-gamba diatas terbalik)
........the end....
but..ade satu video lagi...hehe
ni video before kehadiran pengantin...
see and enjoy dulu ye..
nanti saye upload pics pengantin, family, silat and boxing tomoi (pape lah..saye pun xtaw) haha...
see u later :P
Wednesday, September 29, 2010
saye malas!
totally malas n no idea to update the belog..!
why?
becos lots of projects + assignments + tutorials nak kena submit..
but still i tipu je buat..
tak buat hape-hape pun...
sekadar habuk diatas meja..heh!
urm..why today i rase nak update my belog?
it is becos this belog is so boring!
betol tak? huuuuu
BUT! still....i takde idea..
just read the email from NUFFNANG..
it was about click fraud...
hmm..
oso..
here i got ME and BE...
then my earning not much..huuuu
its not about kisah ke tak kisah..
but still to say..my visitor not much becos no update..(hamik kau! pdn muka!)
ape lagi ek nak cakap?
gudluck la untuk kawan-kawan yang ade presentation..
and to budak controlayu cun ensem selamat membuat esemen project and oso the prototype!
kamek dah malas belaja!
why?
becos lots of projects + assignments + tutorials nak kena submit..
but still i tipu je buat..
tak buat hape-hape pun...
sekadar habuk diatas meja..heh!
urm..why today i rase nak update my belog?
it is becos this belog is so boring!
betol tak? huuuuu
BUT! still....i takde idea..
just read the email from NUFFNANG..
it was about click fraud...
hmm..
oso..
here i got ME and BE...
then my earning not much..huuuu
its not about kisah ke tak kisah..
but still to say..my visitor not much becos no update..(hamik kau! pdn muka!)
ape lagi ek nak cakap?
gudluck la untuk kawan-kawan yang ade presentation..
and to budak control
kamek dah malas belaja!
Tuesday, September 7, 2010
cerita subuh hari..
huarggghhh buhsan..
lepas subuh xelok tido..hik
so dengan alasan tuh leh la ber'blogwalking' kat belog-belog orang..
lame gile xbace belog..
first belog yang nak dibaca wajib la belog kegemaran..
i know her but not that much la..so-so..tapi suke bace belog die..menarik n merapu-rapu..
hehehe
tata~~
nak pegi jalan-jalan lagi :)
jumpe kat belog kamu-kamu :)
lepas subuh xelok tido..hik
so dengan alasan tuh leh la ber'blogwalking' kat belog-belog orang..
lame gile xbace belog..
first belog yang nak dibaca wajib la belog kegemaran..
i know her but not that much la..so-so..tapi suke bace belog die..menarik n merapu-rapu..
hehehe
tata~~
nak pegi jalan-jalan lagi :)
jumpe kat belog kamu-kamu :)
Subscribe to:
Posts (Atom)

