Saturday, May 22, 2010

cinta hati saye

mereka2 adelah org yg sgt penting lam idup i~

family photo xdop la plop ( aihhhh T_T)


ni adik kecik i~ (lelaki oke) tapi ni tyme i borink2 dio lah jadi mangse i..
sowi adik walaupun itu kerelaan mu..hak3




ni mak i n anok buoh i~ (love you mom)



ina: weh budok kecik, ni mok aku..bukey mok mung! (kluar tanduk) kate2 aku kepade si anok buoh

azim: mok atu!!!! ( dengan ganasnyo dio tolok aku jatuh...gedebuk)

ina: mok aku lah..ibu mung duk sano (smbil tunding jari ko mok dio)

azim: mok atu..mok atu..mok atu..(sambil peluk mok aku) T_T



waaaa...budok ni dasat sungguh...mok aku dio amik jugok.padahal dio ado ibu doh..doh la oyak mok aku mok "atu" ( telo sungguh mu..hahahaha)..


but i like ngenat budok kecik tuh..sgt menghiburkan hati i.. :)


gamba lain ado lg dop eh?


TADAAAAAA.......(bukan takde ye tapi magik "tadaaaaa")



tuh si minaHchi bbaju kebaya.. n sebelah tuh si anas..adik i no duo

blaja molek2..jange hampo peseney mok..ingat kito duk dunio ni sementaro..kate2 kakak kepade adiknye :')


pastu xdop doh gamba2 ore laen..ampun..memey xdop dlm latop i nih.. :')








ni die si minaHchi...sajo nk tunjuk..ni sekitar tahun 2008..wahhhh walaupun nmpk temukkkk tapi kurus la jugok dari lonih..bayang2kan n renung2kan lah dio rupo gano lonih.. T_T

No comments:

Related Posts with Thumbnails