Tuesday, August 9, 2011

nak kawen tapi takde calon..camne??

haaa...lepas tgk video ustaz cakap pasal kawen awal nih elok, i rasa nak kawen..niat ade je dalam hati..tapi takde calon..hahahaha
odiey cakap "ish, gatal la tuh", hahaha
bukan gatai la chek oii...
nih sebab keje dah ade, kete dah ade, duk plak jauh dari mak, kalo ade laki kan senang, bia die ikat je kat tiang umah, xpayah merayap malam2 dah..
alasan yang logik kan saya nak kawen kan? hehehe
lagipun kalo ade laki, duit kite pun save :P
maksud i bukan nak jadi kaki kikis, maksud i, tak pyah la kua byk duit nak keluar malam2 kannn...
heheheheheh :P

lagipun kawen ade kebaikan.
boleh berubah dari yang buruk kepada baik..
bukan sekarang xleh berubah tapi entah lah.
orang cakap, pemimpin adelah alasan yang paling kuat untuk orang dipimpin untuk berubah.
InsyaAllah.
Aku mohon kepada-Nya,bukakan hatiku, permudahkan perjalananku dan anugerahkan aku insan yang boleh membawaku ke jalan yang di redhai-Nya.

Amin..


2 comments:

analytical_blue said...

Aminn.. ^_^

Moga dipermudahkan Allah.

lama dah tak jumpa iena. jalan2 ni, baru jumpa blog. hee..

lia fen said...

amin..harap2 cepat2 jumpe jodoh..jgn memilih sgt..;)

Related Posts with Thumbnails