Tuesday, May 31, 2011

menu hari ini

wahhhh dah lama tak merapu kat belog nih..
today gonna merapu for whateva topic..haha
nak merapu pasal ape?
hmm pasal keje..
saya dah ade keje..
heeee wat bising kat belog plak kan..
pasal rumah..
sekarang duk umah sewa..huuu jauh lagi dr mak..
HOMESICK niiiiii!!
pasal kawan..
koleksi kawan bertambah..
pasal boyfriend..
takde :P
pasal makaann..
haaa malam nih saya goreng ayam crispy spicy from ayamas! tuh je menu yang mampu dimasak utk malam nih..
pasal tahap kemalasan..
memang tengah malas punn..tak tahu nak merapu ape nihhhhh!!!



my last entry yg pasal habuk penuh tuh, i ade cakap kan mak i suh keje dekat2 je..
semalam dapat call from 1 company..
uwaaaaaaa....saya dalam dilema..
but i will try my best for better future :)
saya tak tamak saya tak gelojoh..
belaja penuh dedikasi ye...
:P
:P
:P
:P

1 comment:

Muhibbah Muhammad~* said...

SYG. be firm on whatever u decide. u can do it!

Related Posts with Thumbnails