Wednesday, October 13, 2010

fobia

sebab mimpi tuh,
tibe-tibe dah jadi fobia nak tido..
semalam dapat terlelap after pukul 3.00 pagi..
hmmm...aku fobia dah ke?
semalam dah baca doa, basuh kaki and pikir yang elok-elok sebab taknak mimpi bukan-bukan..
pegi toilet pun cepat-cepat lari nak masuk bilik..
kelakar la aku nih kan..hmmph..
tapi semalam malangnya dapat mimpi gak..
biase lah mainan tido orang kate..
tapi takpe la..asal kan x scary cam mimpi sebelum nih...
hmm..start semalam tido dah xcukup..
bangun pagi td lak pukul 530 pagi..
bile nak tido balik mula la pikir bukan-bukan..
tak elok la cik ina oii...
bile search-search....ade yang kate kite mimpi sebab kite stress and pikir bukan-bukan..
so aku anggap sebab aku stress la..
sebab aku takde pikir bukan-bukan lagi..hik3 :P
aku amik positif jela pasal semua nih..
xmo la ganggu emosi pulak kan...
hahaha
macam pesakit psikologi dah aku nih..
haihhhh
hahahahahaha :))

No comments:

Related Posts with Thumbnails