Friday, October 29, 2010

pengorbanan

nak suruh korang rasa ape yang aku rasa skrg nih.. :P

pengorbanan seorang anak yang tak dapat pulang beraya disebabkan mengejar kejayaan.. 
uwaaaa...sedih la pulak.. /no
nih kali pertama kott tak penah tak pulang beraya..
mak..kakak tak dapat balik..
tak dapat nak makan mak masak daging singgang, daging goreng, sup tulang n etc..
tak dapat nak g semayang raya..
huhuhuhu /floor

mood dah down awal2 lagi..
tadi bru je check 1st draft timetable for exam..
aiyooo..kenape ini terjadi sama gua.. :(

envy orang-orang yang dapat pulang..
envy gak kat osmet yang abes awal exam..erk.. :P

tapi lebih jelesssss bile tengok orang balik raya nantiiii...
saya boleh cepat nangis sebab saya hati halus..
saya sensitif..saya cepat homesickkk!! 

ok ok ok..bertahan..
ina!! ini satu pengorbanan demi mengejar kejayaan..
 /please



No comments:

Related Posts with Thumbnails