Sunday, October 10, 2010

good go bad

stupid situation just happened to me..
in a big day macam-macam nak berlaku..
geram and marah and last-last redha jela..

1st:
on my brother wedding (majlis sambut menantu)..
ade orang curi duit from my purse..
ok..
it was silly mistake dude!
aku betol2 hangin semalam..bia la orang nak kate aku garang ke ape..
pesal peduli nak amik duit dalam purse aku??

dis is one of ur mistakes that i can't forgive..
ok readers semua..sorry la tiba2 emo kan..
tapi saye kenal pencuri hantu yang bodoh tuh...
ok takpe..
Tuhan maha mengetahui..

sorry aku xkan pernah halalkan ape-ape ko gune @ makan duit tuh

2nd:
today aku emo lagi..
pagi-pagi dah buat aku emo..
haishhh..nape la suke buat aku marah..
ade ke malam nih nak naik bas baru nak g cari tiket..
ingat duk dekat ke..
dah la susah nak dapat tiket..
kalo dapat pun..dapat naik bas cikai je..
nih buat aku bad mood pagi-pagi..
tahu lah bas die nak balik nnt ade kosong je..tiket bas ke lumut slalu je habes..
menyusahkan orang betol la! (kakak emo!)

takpe lah...
naik la ape pun..
bia sakit jantung duk dalam bas tuh..

okkk...
pwincers redha jelaaa
ape pun terjadi redha je..
and harap tak berlaku ape-ape kan
aminn...



No comments:

Related Posts with Thumbnails